Rehtoreiden aamukahvit
20.4.2017

Rehtoreiden aamukahvit

​Lapin yliopiston rehtori Mauri Ylä-Kotolan, Lapin AMKin rehtori Martti Lampelan sekä Lapin ammattiopiston ja Lapin matkailuopiston rehtori Taisto Arkon aamukahvitilaisuus järjestetään maanantaina 8.5.2017 kello 8.30 alkaen MTI:n Hilla-ravintolassa.

Tilaisuudessa keskustellaan vapaamuotoisesti MTI:n ajankohtaisista asioista.

Henkilökunta ja opiskelijat voivat lähettää tilaisuutta varten etukäteen kysymyksiä lomakkeella. Lomakkeen kautta kysymyksiä voi lähettää nimettömänä, nimimerkillä tai omalla nimellä. Etukäteen kysymyksiä voi lähettää perjantaihin 5.5.2017 kello 15.00 mennessä.

Kysymyksiä on mahdollista esittää myös itse tilaisuudessa.

Kysymyksiin ovat vastaamassa rehtori Mauri-Ylä-Kotola, rehtori Martti Lampela, rehtori Taisto Arkko, johtaja Arto Ylitalo ja johtaja Antti Honkanen.

Rehtoreiden aamukahvit: maanantaina 8.5.2017 kello 8.30–9.30, MTI:n Hilla-ravintola.

Tervetuloa!

Viestintäpalvelut