Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutille etsitään johtajaa
29.11.2010

Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutille etsitään johtajaa

Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutti on ainutlaatuinen osaamisyhteisö, jossa yhdistyvät matkailun kaikki koulutusasteet sekä innovatiivinen tutkimus- ja kehitystoiminta. Lapin korkeakoulukonserni hakee viiden vuoden määräaikaiseen virkasuhteeseen 1.1.2011 alkaen Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutin johtajaa.

Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutin johtajan tehtävänä on kehittää instituutti kansallisesti johtavaksi ja kansainvälisesti tunnetuksi asiantuntijayhteisöksi.

Matkailualan tutkimus- ja koulutusInstituutin johtaja toimii Lapin yliopiston matkailututkimuksen koulutusalan johtajana, Rovaniemen ammattikorkeakoulun matkailu-, ravitsemis- ja talousalan johtajana sekä Rovaniemen koulutuskuntayhtymään perustettavan ammatillisen toisen asteen matkailu-, ravitsemis- ja talousalan tulosalueen johtajana. Mikäli henkilö täyttää ammatillisen koulutuksen rehtorin kelpoisuusvaatimukset, hänelle voidaan määrätä ammatillisen toisen asteen matkailu-, ravitsemis- ja talousalan rehtorin tehtävät.

Johtajan hallinnollinen työnantaja on Rovaniemen ammattikorkeakoulu. Viran menestyksellinen hoitaminen edellyttää vahvaa kokemusta matkailualasta ja matkailualan johtamisesta, soveltuvaa korkeakoulutasoista koulutusta sekä selkeää näkemystä matkailualan kehittämisestä alueellisella, kansallisella ja kansainvälisellä tasolla.

Lisäksi arvostamme osoitettua tuloksellisuutta muutos- ja henkilöstöjohtamisesta.

Hakemukset toimitetaan Rovaniemen ammattikorkeakouluun osoitteeseen Jokiväylä 11 C, 96300 ROVANIEMI 10.12.2010 klo 12:00 mennessä. Kuoreen merkintä ’Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutin johtaja’. Hakijoita pyydetään esittämään palkkatoivomuksensa.

Lapin yliopiston rehtori Mauri Ylä-Kotola (0400 276288),
Rovaniemen ammattikorkeakoulun rehtori Martti Lampela (020 7985311),
Rovaniemen koulutuskuntayhtymän johtaja Arto Ylitalo (020 7984011) ja
Lapin korkeakoulukonsernin johtaja Markku Tarvainen (040 5468706).

Ilmoitus on luettavissa myös täältä.