Mari Jokela Lapin matkailuopistosta Suomen eTwinning -kilpailun voittajaksi
18.4.2016

Mari Jokela Lapin matkailuopistosta Suomen eTwinning -kilpailun voittajaksi

Mari Jokelalle lämpimät onnittelut pitkäaikaisesta kansainvälisestä verkko-opetuksesta ja sen kehittämisestä!

Vuosittaisessa Suomen eTwinning -kilpailussa nousi voittajaksi Mari Jokela Lapin matkailuopistosta Kittilästä.

Toiseksi kisassa sijoittui Merja Jokinen Lehtisaaren koulusta Jyväskylästä. Voittajat palkittiin ITK-konferenssissa Hämeenlinnassa 14.4. He pääsevät osallistumaan eTwinningin vuosittaiseen konferenssiin Ateenassa 27.-29.10. 2016.

eTwinning_Mari_1.jpg eTwinnig_Mari_2.jpg

eTwinning on EU-ohjelma, joka antaa kouluille ja oppilaille mahdollisuuden työskennellä verkkoympäristöissä eurooppalaisten yhteistyökumppanien kanssa. Suomessa ohjelmaa koordinoi Opetushallitus.

Lisää tietoa Opetushallituksen mediatiedotteesta.