Luovat osaajat alumnitapaamisessa
27.4.2016

Luovat osaajat alumnitapaamisessa

Restonomien ja tradenomien yhteinen alumni-ilta Torniossa 20.4.

Lapin alueen restonomi- ja tradenomialumnit kokoontuivat ensimmäistä kertaa yhdessä viettämään iltaa ja keskustelemaan alan yhteisistä kuulumisista Tornioon 20.4.

Alumnitapahtuman teema oli tulevaisuuden luovat osaajat. Yhteisellä alumnitapaamisella haluttiin lisätä verkostoitumista ja herättää keskustelua digitaalisesta muutoksesta

Tapahtuman alustuspuheenvuoron piti alumni Tuomo Lindholm digitaalisesta muutoksesta. Kirsi Mikkola Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy:stä pohti digitalisoitumisen aikakautta. Julius Öförsagd on muotoilija, tuottaja, näyttelijä, poliitikko, hallitustyöskentelijä sekä elämysjohtaja, joka kertoi unelmista, tarinoista ja asiakaskokokemuksista.

Alumni_Tornio_20_4_kuva1_web.jpg
Julius Öförsagd

Lisäksi tilaisuuteen kuului vapaamuotoisempia keskusteluhetkiä alumnien kesken.

Alumni_Tornio_20_4_kuva2_web.jpg
Miia Angeria, Katri Kallunki ja Kristiina Hintikka-Kukkola

Syksyllä on suunnitteilla yhteinen tradenomien ja restonomien alumnitapaaminen Rovaniemellä, tavoitteena yhä laajempi alan asiantuntijoiden hyödyntäminen niin koulutuksen kehittämisessä kuin yhteistyöverkostojen rakentamisessa. Myös alumneilla halutaan tarjota enemmän vaihtoehtoja nähdä ja vaihtaa kuulumisia, erilaisten tapaamisten muodossa.

Minna Sipponen, Lapin AMK, (etunimi.sukunimi(at)lapinamk.fi