Lisähaku kevään 2016 MTI:n ristiinvalittaviin opintoihin käynnissä 6.1. saakka
25.11.2015

Lisähaku kevään 2016 MTI:n ristiinvalittaviin opintoihin käynnissä 6.1. saakka

Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituuttiin kuuluvat Lapin yliopiston, Lapin matkailuopiston ja Lapin ammattikorkeakoulun matkailualojen opiskelijat valita tiettyjä opintoja ristiin muiden MTI:n oppilaitosten valikoimista. Ilmoittautumisaika kevään 2016 ristiinvalittaviin opintoihin on käynnissä ja päättyy 6.1.2016.

Ristiinvalittavat opinnot tarjoavat opiskelijoille tilaisuuden laajentaa omaa erikoisosaamistaan yli oppilaitos- ja tutkintorajojen. Esimerkiksi korkeakouluopiskelijat voivat vahvistaa käytännön taitojaan Lapin matkailuopiston opintojaksoilla. Matkailuopiston opiskelijat voivat puolestaan hakea lisää syvyyttä oppimiinsa asioihin korkeakoulujen opintojaksoilla.

Ristiinvalittavat opinnot toimivat myös hyvänä siltana opintojen jatkamiseen seuraavalla koulutusasteella, sillä opintoihin tutustumisen ohella on samalla suorittanut jo osia seuraavasta tutkinnosta.

Keväällä 2016 järjestettäviin opintoihin on käynnissä lisähaku 6.1.2016 saakka. Alkusyksyn hakuaikana hakeneiden ilmoittautumiset on jo rekisteröity, eikä heidän tarvitse hakea uudestaan.