Lapin matkailuopistolla ravintola Wanhoilla Markkinoilla
19.5.2016

Lapin matkailuopistolla ravintola Wanhoilla Markkinoilla

Lapin matkailuopisto osallistuu näyttävästi Rovaniemen Wanhoille Markkinoille perustamalla Tukkipoika-ravintolan.

rillumaroi tukkipoika_web.jpg

Rovaniemen Wanhat Markkinat järjestetään kahdeksannen kerran 19.-21.8.2016. Tämän vuoden teemana markkinoilla on jätkäkulttuuri ja jälleenrakennus.

Lapin matkailuopisto on markkinoiden humussa mukana ja tarjoaa markkinaväelle ajan henkeen liittyvää ruokaa ja juomaa Tukkipoika-ravintolassa. Noin 150 asiakaspaikkaa sisältävän ravintolan tarjoilussa korostuvat aidot lappilaiset tuotteet ja raaka-aineet.

Lapin matkailuopiston opettajat ovat innolla mukana toteuttamassa ravintolaa yhdessä opiskelijoiden kanssa. Ruoka tehdään paikallisesti taitavien opiskelijoiden tuottamana ja myös ravintolan tarjoiluun panostetaan jätkäkulttuurin mukaisesti.

Seuraa Wanhojen Markkinoiden kuulumisia osoitteessa: