José-Carlos García-Rosell nimitetty Business & Society –julkaisun sosiaalisen median toimittajaksi
4.6.2019

YTT José-Carlos García-Rosell Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutista on nimitetty Business & Society –julkaisun sosiaalisen median toimittajaksi. García-Rosell työskentelee julkaisun päätoimittajien kanssa tuottaen ja levittäen sosiaalisen median sisältöä niin akateemisille kuin ei-akateemisille yleisöille.

— Tämä on jännittävä ja hieno mahdollisuus työskennellä sosiaalisen median tuottajana yhdessä johtavista yhteiskuntavastuun (CSR) lehdistä. Minulla on etuoikeus palvella tässä tehtävässä, García-Rosell kertoo.

Business & Society on vuonna 1960 perustettu ja ensimmäinen vertaisarvioitu julkaisu, joka keskittyy yksinomaan yritystoiminnan ja yhteiskunnan tutkimukseen.

García-Rosell väitteli Lapin yliopistosta vuonna 2013. Yliopistonlehtorina hän erikoistunut vastuulliseen matkailuliiketoimintaan, jonka parissa hän on työskennellyt vuodesta 2004 alkaen.

José-Carlos García-Rosell,
jgarcia(at)ulapland.fi