COMBAT-hankkeen tulokset leviävät kansainvälisesti
30.11.2016

COMBAT-hankkeen tulokset leviävät kansainvälisesti

Kansainvälinen ravintola- ja matkailualan järjestö EuroCHRIE on julkaissut sivustollaan ihmiskaupan torjuntaan tähtäävän Combat Human Trafficking toolkit –työkalupakin.

Erityisesti hotelleille suunnattu työkalupakki laadittiin Euroopan Unionin sisäasioiden rahaston rahoittamassa hankkeessa, jossa olivat mukana Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutin/Lapin ammattikorkeakoulun lisäksi University of West London ja Oxford Brookes -yliopistot Iso-Britanniasta sekä Ratiu Foundation for Democracy Romaniasta.

EuroCHRIE toimii matkailuelinkeinon ja oppilaitosten sekä tutkijoiden yhteistyöfoorumina. Hankkeen materiaalit on julkaistu myös Maailman matkailujärjestö UNWTO:n sivustolla.

Lisätietoja:
Aulikki Laitinen-Tolonen ja Pekka Iivari (etunimi.sukunimi@lapinamk.fi)