Avoin keskustelutilaisuus: jakamistalous matkailussa
3.3.2017

Avoin keskustelutilaisuus: jakamistalous matkailussa

Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutti järjestää keskustelutilaisuuden matkailun jakamistaloudesta.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan jakamistalouden mahdollisuuksista ja haasteista matkailussa! Kaikille avoimessa keskustelutilaisuudesta kuullaan puheenvuoroja viranomaisten sekä vakuutusyhtiön edustajilta. Puheenvuorojen jälkeen keskustelua jatketaan paneelissa.

Aika ja paikka: tiistaina 21.3.2017 klo 14 -16.16 Arktikumissa (Polaris-sali), Rovaniemellä.

Tilaisuuden ohjelma:

TEM EU:n linjauksia jakamistaloudesta (videotervehdys)
MaRa Majoitustoimialan edunvalvojan näkemyksiä
LähiTapiola Lappi      Matkailun vertaispalveluiden vakuuttaminen
Verohallinto Vertaispalveluiden verottaminen
Tukes Kuluttajaturvallisuus vertaispalveluissa

Paneelikeskustelu

Tilaisuuden järjestää Matkailualan tutkimus- ja koulutusinstituutin "Jakamistalous matkailussa" -hanke (EAKR).

Ilmoittautuminen 17.3.2017 mennessä: jakamistalous(at)ulapland.fi

Lisätiedot: