Matkalla huipulle
Koulutuspalvelu

Sosiaalinen media osana Internet-kaupankäyntiä I

Kohderyhmänä ovat matkailualan pienyritykset, joilla sähköisen liketoiminnan osaaminen on vielä vähäistä. Jatkotason koulutus Sosiaalisen median osana internet-kaupankäyntiä II.

Sisältö:

  • Jatkokoulutus osiolle Internet-markkinointi I
  • Myynnin ja markkinoinnin periaatteet sosiaalisessa mediassa
  • Yrityksen oman sosiaalisen median suunnitelman laatiminen
  • Käytännön työkaluja ja ohjeistusta miten sosiaalisesta mediasta tehdään osa markkinointia

Koulutuksen jälkeen osallistuja

  • tuntee sosiaalisen median mahdollisuuksia matkailun myynnissä ja markkinoinnissa
  • tietää konkreettisia onnistumisen esimerkkejä sosiaalisen median käytöstä matkailun myynnissä ja markkinoinnissa
  • on saanut käyttöönsä sosiaalisen median suunnitelmamallin
  • näkee ja tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuuksia omassa yritystoiminnassaan


Kohderyhmä
: Sosiaalisen median hyödyntämisestä kiinnostuneet yritykset
Ajankohta: Asiakkaan tarpeen mukaan
Materiaalit ja välineet: Materiaalit toimitetaan tilaajalle ennen tilaisuutta sähköisessä muodossa. Opetus vaatii Internet-yhteyden.
Toteutus: Luento, konkreettisten esimerkkien tarkastelua, sosiaalisen median suunnitelmamallin esittely jatkotyöskentelyä varten
Kouluttajat: Ari Kurtti, Outi kähkönen, Petra Paloniemi
Kesto: 8h
Hinta: Koulutuksen hinta muodostuu asiakkaan kanssa neuvotellun sisällön ja laajuu­den perusteella, Pyydä tarjous! 

YHTEYDENOTOT

Eila Linna
Puh. 040 735 5300
eila.linna(a)ulapland.fi

Viirinkankaantie 1
96300 Rovaniemi