Matkalla huipulle
Yrityskohtainen asiantuntijapalvelu

Asiakkuudenhallinta II " Kokonaisarkkitehtuuri ja yrityksen toimintaprosessit"

(CRM = Customer Relationship Mangement)

Kohderyhmänä pienyritykset, joilla sähköisen liiketoiminnan osaaminen on alkavalla tasolla

Sisältö

  • Kokonaisarkkitehtuurin periaatteet, joka sisältää tiedot, toiminnan, teknologian ja arkkitehtuurin
  • Tarkastellaan yrityksen toimintaprosesseja
  • Tutkitaan yrityksen toimintaprosesseja ja katselmoidaan asiakkudenhallinnan vaiheita, joita tulee valmistella ennen asiakkuudenhallinnan ICT työkalun käyttöönottoa

Palvelun jälkeen yritys

  • ymmärtää kokonaisarkkitehtuurin merkityksen osana asiakkuudenhallinnan kehittämistyötä
  • ymmärtää toimintaprosessien merkityksen osanan asiakkuudenhallintaa
  • osaa arvioida toimintaprosessin eri vaiheita asiakkuudenhallinan osina



Kohderyhmä
: Pienyrityksen asiakkuuksista ja asiakkuudenhallinnasta vastaavat henkilöt
Ajankohta: Asiakkaan tarpeen mukaan
Materiaalit ja välineet: Materiaalit toimitetaan tilaajalle ennen tilaisuutta sähköisessä muodossa
Toteutus: Alustus, kokonaisarkkitehtuuri, toimintaprosessit ja käyttöönoton vaiheet
Kouluttajat: Päivi Hanni-Vaara, Tuija Kuisma
Kesto: 4h + 4h
Hinta: Koulutuksen hinta muodostuu asiakkaan kanssa neuvotellun sisällön ja laajuu­den perusteella, Pyydä tarjous! (esimerkkihinta riippuen toteutuksen laajuudesta 1100,00 €, hintaan lisätään alv. 24%). Hintaan ei sisälly tilavuokrat, eikä mahdolliset matka- ja majoituskustannukset ja päivärahat, joiden osalta noudatetaan Verohallinnon vuosittaisia ohjeita.

YHTEYDENOTOT

Eila Linna
Puh. 040 735 5300
eila.linna(a)ulapland.fi

Viirinkankaantie 1
96300 Rovaniemi